خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


حضور بسیجیان بخشایش در رزمایش الی بیت المقدس

رزمایش الي بيت المقدس ، دفاع از کوی برزن و مقابله با اغتشاش و ناآرامي شهرستان هریس با حضور سه گردان از نیروهای بسیجی در منطقه اردوگاه قدس سپاه ناحیه هریس به مدت دو روز برگزار گردید.

فرمانده سپاه ناحیه هریس در خصوص اهداف اجرای این رزمایش گفت : حفظ آمادگی در تمام مقاطع و مقابله با تهدیدات دشمن با محوریت تهدیدات نرم ، نیمه سخت و سخت و همچنین تقویت روحیه بسیجیان و ایجاد یاس و ناامیدی در دشمنان میباشد.

سرهنگ پاسدار براتعلی ممی پور  در ادامه افزود : این رزمایش در پنج مرحله که شامل فراخوانی و سازماندهی ، استقرار و بر پایی اردوگاه ، اجرای صبحگاه مشترک ، اجرای رزمایش مقابله با اغتشاش و ناآرامی و دفاع از کوی برزن اجرا خواهد شد .

همچنین همزمان با برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در استای اهداف تعریف شده کلاسهای آموزشی و توجیهی برای نیروهای شرکت کننده در رزمایش برگزارشد.

در این رزمایش مباحثی همچون کلاسهای آموزش دفاع از کوی و برزن ، ضد هلیبورن ، پدافند دورادور ،‌اصول پیاده روی شبانه ،  جهت آشنایی بیشتر بسیجیان با این موضوعات و نحوه اجرا و مقابله ارائه گردید .

گفتنی است در راستای اجرای عملی کلاسهای برگزار شده پیاده روی تاکتیکی و رزم شبانه نیروهای شرکت کننده در اردوگاه قدس سپاه ناحیه هریس به مسافت ۸ کیلومتر برگزار گردید.

شایان ذکر است که بیش از 50 نفر از بسیجیان بخشایش در این رزمایش حضور داشتند.

 



+ نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393برچسب:بسیجیان بخشایش , رزمایش الی بیت المقدس , شرکت کردن بسیجیان بخشایش در رزمایش الی بیت المقدس, ساعت 21:41 توسط نادر بخشایشی |

جلسه تشکیل اجتماع عظیم عزاداری اباعبدالله الحسین در بخشایش

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه

جلسه مذکور راس ساعت ۴:۳۰ عصر روز جمعه ۹۳/۰۸/۰۹ با حضور مسئولین هیئت های حسینی و اعضای شورای اسلامی شهر در دفتر شورای اسلامی برگزار شد.

ابتدا ریاست شورا ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت را تسلیت و تعزیت عرض نمودند و از حضور به موقع مدعوین جلسه تقدیر و تشکر نمودند و در ادامه افزودند: همانطوریکه مستحضرید شهرمان به نام شهر عاشقان اقا اباعبدالله الحسین مشهور گشته و این به برکت وجود هیئت های فعال حسینی، مداحان باصفای اهل بیت و عوامل اجرایی مراسم شبیه خوانی است. و ما به خود می بالیم که یکی از بزرگترین مراسم شبیه خوانی شمالغرب کشور در شهر ما برپاست که انشاءالله با اجتماع عظیم خود در هشتم محرم امسال علاوه بر تجلی اتحاد و اتفاق خود بتوانیم سوگواری آبرومند و درخور شهرمان به نمایش گذاریم. امید است که مورد قبول حضرت احدیت واقع گردد.

بعد حاضرین جلسه نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند و در نهایت الامر موارد زیر مصوب گردید:

۱- محل اجتماع عزاداری میدان مشک حضرت ابوالفضل (ع) خواهد بود.

۲- زمان عزاداری از ساعت ۱۶ الی ۱۷ روز یکشنبه مورخ 93/08/11 خواهد بود.

۳- کلیه هیئت های حسینی در این همایش حضور یابند.

۴- از مداحان هر هیئت یک نماینده به مدت ۸ دقیقه در این مراسم شرکت نمایند.

۵- از هر هیئت یک نفر در برقراری نظم به کلانتری شهر کمک نمایند.

 



+ نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393برچسب:ماه محرم , جلسه تشکیل اجتماع عظیم عزاداری امام حسین (ع) , ماه محرم 1393, ساعت 20:40 توسط نادر بخشایشی |

همایش شیرخوارگان حسینی بخشایش برگزار شد

ساعت ۹ صبح امروز همایش شیرخوارگان حسینی شهر بخشایش با حضور مادران و نوزادان همزمان با سرار کشور در سالن شهدای بخشایش برگزار شد.

 



+ نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393برچسب:همایش شیرخوارگان , همایش شیرخوارگان حسینی , همایش شیرخوارگان حسینی شهر بخشایش, ساعت 20:11 توسط نادر بخشایشی |

بازسازی پایه های پل ورودی شرقی بخشایش

ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت را به محضر حضرت ولی عصر و همشهریان عزیز تسلیت و تعزیت عرض مینماییم.

به اطلاع شهروندان بزرگوار میرسانیم همانطوری که استحضار داشتید پی های سه دهنه از پل ورودی شرقی شهر از سالهای قبل دچار آسیب جدی شده بود که با پیگیری مداوم شورای شهر و عنایت خاص مهندس روشن چراغ و فرماندار فهیم و کمک های بی دریغ شهردار محترم عملیات ترمیم و مقاوم سازی پایه های پل آغاز گردید.

ضمن تقدیر و سپاس از مسئول مجترم راه و شهرسازی شهرستان، استدعا داریم نسبت به حل مشکلات راه های ارتباطی شهر بخشایش عنایت خاصی مبذول فرمایند.

علیرضا فراهی: رئیس شورای اسلامی شهر بخشایش

 



+ نوشته شده در جمعه 9 آبان 1393برچسب:پل آجی چای ، بازسازی پایه های پل ورودی شرقی ، ترمیم پایه های پل ورودی شرقی بخشایش, ساعت 2:25 توسط نادر بخشایشی |

همایش شیرخوارگان حسینی

مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی‌‌اصغر (ع) طبق روال سال‌های گذشته در اولین جمعه محرم‌الحرام، همایش جهانی شیرخوارگان حسینی را با هدف بزرگداشت شعائر حسینی و تربیت نسل انقلابی و توسل به حضرت علی‌اصغر علیه‌السلام در سراسر کشور و به صورت همزمان در سایر کشورهای اسلامی برگزار می‌کند.

همایش شیرخوارگان حسینی یکی از مناسک مذهبی بزرگداشت عاشورا است که به جهت بزرگداشت شهید شش ماهه کربلا در صدها نقطه از جهان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بخشایش، این همایش روز جمعه ۹۳/۰۸/۰۹ از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ با حضور مادران و نوزادان در سالن شهدای شهر بخشایش برگزار خواهد شد.



+ نوشته شده در پنج شنبه 8 آبان 1393برچسب:همایش شیرخوارگان ، همایش شیرخوارگان حسینی ، همایش شیرخوارگان حسینی شهر بخشایش, ساعت 1:38 توسط نادر بخشایشی |

جلسه انجمن کتابخانه فاطمیه بخشایش برگزار شد.

جلسه انجمن کتابخانه فاطمیه بخشایش دیروز با حضور بخشدار جدید شهرستان هریس، شهردار بخشایش و دیگر اعضای محترم انجمن در سالن کتابخانه برگزار شد و در مورد برنامه های آتی کتابخانه، هفته کتاب و مشکلات موجود تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

 

 

 



+ نوشته شده در چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:کتابخانه فاطمیه بخشایش , جلسه انجمن کتابخانه فاطمیه بخشایش, ساعت 20:39 توسط نادر بخشایشی |

اولین برف پاییزی به روایت تصویر

امروز ظهر با بارش اولین برف پاییزی، شهرمان بخشایش به استقبال زمستان می رود و این در حالی است که اولین ماه پاییز -مهر- هنوز تمام نشده و زمستان زودرس در راه است. بیشتر از هشتاد درصد خانوارها به دلیل کاهش زیاد دمای هوا نزدیک به سه هفته هست که از بخاریها استفاده می کنند.

 

 



+ نوشته شده در دو شنبه 28 مهر 1393برچسب:اولین برف پاییزی در بخشایش , برف پاییزی , بارش برف در بخشایش, ساعت 16:19 توسط نادر بخشایشی |

آغاز عملیات احداث میدان ورودی غربی بخشایش

چندی پیش احمد رادمهر -شهردار بخشایش- از احداث میدانی در ورودی غربی بخشایش خبر داده بود و بالاخره بعد از مصالحه با صاحبان اماکن واقع در این طرح که پس از طی جلساتی انجام گرفت، شهرداری کارهای نقشه برداری را به اتمام رسانید و از امروز شروع به کار نمود و ساختمان مسکونی واقع در ضلع جنوبی را تخریب نموده و آوار برداری کرد و پس از آن کارهای زیرسازی، محوطه سازی، جدول گذاری، فضای سبز و نصب تندیس انجام خواهد شد.

این پروژه با هدف توسعه و زیباسازی شهری و تسهیل در تردد و به عنوان نماد شهری ساخته می شود.



+ نوشته شده در چهار شنبه 23 مهر 1393برچسب:بخشایش , شهر بخشایش , میدان ورودی غربی بخشایش , شهرداری بخشایش, ساعت 18:45 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 23 صفحه بعد

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب