خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


همایش زمزمه فراق در سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره)

به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ، امام خمینی (ره) امروز بعد از ظهر همایش زمزمه فراق با حضور شاعران و مسئولین شهرستانی و اهالی محترم شهر بخشایش در مسجد جامع برگزار شد.

 

 



+ نوشته شده در سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:سالگرد رحلت امام خمینی (ره) , همایش زمزمه فراق , همایش زمزمه فراق در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) , همایش زمزمه فراق در بخشایش, ساعت 21:8 توسط نادر بخشایشی |

جشن ولادت امام حسین (ع) در مسجد جامع

دیشب جشن مولودی خوانی به مناسبت ولادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) با حضور معنوی مردم ، شهرداری و شورای شهر ، روحانیت محترم ، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ، فرماندهی سپاه خاتم الانبیاء زرنق ، نیروی انتظامی ، مداحان اهل بیت ، مداحان شهرها و روستاهای همجوار و … در مسجد جامع شهر بخشایش با مداحی و شعرخوانی حاج غلامرضا عینی فرد زنجانی برگزار شد.

 

در این برنامه معنوی بعد از سخنرانی مجری برنامه «کربلایی جعفر ثابتی زاده» ، مداح اهل بیت «کربلایی ایوب روزبه» اشعار و نواهایی را در وصف امام حسین و حضرت ابوالفضل خواند و در ادامه مهمان ویژه مراسم «حاج غلامرضا عینی فرد زنجانی» با صدای زیبا و پرطنین خود جلوه ای معنوی به مراسم مولودی خوانی حضرت مام حسین و حضرت ابوالفضل بخشیدند.



+ نوشته شده در دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:مولودی خوانی حضرت امام حسین (ع) , ولادت امام حسین (ع) , ولادت حضرت ابالفضل (ع) , سوم شعبان , مولودی خوانی سوم شعبان در مشجد جامع شهر بخشایش, ساعت 1:59 توسط نادر بخشایشی |

عید مبعث مبارک باد

عید سعید مبعث را به همه مسلمانان تبریک می گوییم.



+ نوشته شده در دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:عید مبعث ، مبعث حضرت محمد (ص), ساعت 14:21 توسط نادر بخشایشی |

آغاز ساخت مدرسه 10 کلاسه و ساختمان اداری آب و فاضلاب

از چند روز پیش کار ساخت مدرسه ۱۰ کلاسه عباسیه واقع در محله نعمتلوی بخشایش شروع شده و قرار است در کوتاهترین زمان ممکن ساختمان مدرسه تکمیل شده و به مرحله بهره برداری برسد همچنین کار ساخت ساختمان اداری آب و فاضلاب بخشایش نیز که قبل از عید نوروز با حضور امام جمعه شهرستان هریس کلنگ آن به زمین زده شده بود شروع شده و در حال ساخت است.

 



+ نوشته شده در یک شنبه 4 خرداد 1393برچسب:بخشایش , مدرسه 10 کلاسه , اداره آب و فاضلاب بخشایش, ساعت 13:5 توسط نادر بخشایشی |

تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر بخشایش

بپاس زحمات شورای اسلامی و شهردار شهر بخشایش در جذب خیرین بزرگوار و مالکین زمین های اعطایی در احداث مدرسه ۱۰ کلاسه نعمتلو، اهالی این محله مصداق حدیث «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از زحمات این عزیزان با نصب پلاکارد قدردانی نمودند.



+ نوشته شده در یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:بخشایش , تقدیر از شهرداری و شورای شهر بخشایش , مدرسه 10 کلاسه , شهرداری و شورای شهر بخشایش, ساعت 22:30 توسط نادر بخشایشی |

بازدید وزیر راه از اهر و ورزقان

امروز بعد از ظهر وزیر محترم راه و شهرسازی «دکتر آخوندی» به همراه مهندس فلاح و هیئت همراه میهمان مردم ورزقان و اهر بودند.

شورای شهر بخشایش به همراه جمعی از معتمدین شهر فرصت را مغتنم شمردند تا جهت ارائه مشکلات راههای منطقه به همراه فرماندار و شهردار و سایر شوراهای منطقه در سه راهی هریس – شیخ رجب چشم به راه وزیر بودند. نهایت الامر در ساعت ۱۸:۱۵ بعد از ظهر با گزارش مختصر فرماندار مشکلات راههای منطقه به وزیر محترم ارائه گردید.

جا داشت نماینده محبوب اهر و هریس  ، نیم نگاهی به منطقه هریس می نمودند و وزیر راه و شهرسازی را از نزدیک  با وضعیت جاده های منطقه آشنا می نمودند.



+ نوشته شده در جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:جاده بخشایش-شیخ رجب , شورای شهر بخشایش , عباس فلاح , وزیر راه , بازدید وزیر راه از اهر و ورزقان, ساعت 22:57 توسط نادر بخشایشی |

اولین همایش پیاده روی خانوادگی بخشایش امروز صبح برگزار شد

اولین همایش پیاده روی شهر بخشایش امروز جمعه با حضور پرشور مردم برگزار شد. در این پیاده روی فرماندار شهرستان هریس، بخشدار مرکزی، مسئول بهداشت و درمان شهرستان، مسئول ورزش و جوانان شهرستان، فرمانده سپاه حوزه زرنق، نماینده شورای شهرستان در استان (فرزانه)، شهردار بخشایش، شورای اسلامی شهر بخشایش، روحانیت محترم و مردم شهر بخشایش حضور داشتند. مسیر این مراسم از جلوی مسجد جامع شروع و بعد از پیاده روی در میدان شبیه خوانی خاتمه یافت. در این مراسم احمد رادمهر در مورد ورزش و فواید آن سخنانی ایراد نمودند و بعد از آن فرمانداری شهرستان هریس پیاده روی را مهمترین عامل سلامت دانستند و افزودند این همایش پیاده روی قرار هست هر هفته در یکی از شهر های شهرستان برگزار گردد که بعد از پنج هفته دیگر این مراسم در شهر بخشایش برگزار خواهد شد. در قسمت بعد مسابقه طناب کشی برگزار گردید و در پایان به قید قرعه جوایز نفیسی به شرکت کنندگان اهدا شد.



+ نوشته شده در جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:بخشایش , پیاده روی , همایش پیاده روی خانوادگی , شهرداری و شورای شهر بخشایش, ساعت 18:12 توسط نادر بخشایشی |

برگزاری مسابقه دو صحرانوردی در شهرستان هریس

مسابقه دو صحرانوردی به مناسبت هفته معلم در شهرستان هریس برگزار شد.

مسابقه دو صحرانوردی به مناسبت هفته معلم در شهرستان هریس برگزار گردید و افراد ذیل صاحب مقام شدند که در پایان هدایایی به آن ها اهدا شد.

مقطع ابتدائی :

وحید عرفان از آموزشگاه میثاق کلوانق (مقام اول) جابر میر سلطانی از آموزشگاه میثاق کلوانق (مقام دوم) و اکبر مهینی از آموزشگاه شهید فکوری بخشایش (مقام سوم )

مرجع خبر: پایگاه اطلاع رسانی هریس پویا



+ نوشته شده در جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:بخشایش , دو صحرانوردی , دبستان شهید فکوری بخشایش , اکبر مهینی , مسابقه دو صحرانوردی در شهرستان هریس, ساعت 2:21 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 23 صفحه بعد

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب